Saturday, August 16, 2008

haste

im hungry and blogspot sucks

Friday, August 1, 2008

Wednesday, June 18, 2008

'v'

http://www.youtube.com/watch?v=SH3Psq7Z90Y
awesomenest song

Saturday, May 31, 2008

.

sadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsasdsadsadsad

Tuesday, May 27, 2008

big ben

chicken and mushroom is a really nice pie

Sunday, May 11, 2008

Number 65.56

Today's song: The Liong Sleeps tonight


hi. paramore is coming to singapore. awesome!

Had an ambrosial, appetizing, delectable, delicious, heavenly, luscious, savory, scymptious, tasteful, toothsome lunch. Chicken drizzled in black pepper, fish smothered with chili, potato soft as fats and soup as hot as 45.3 degrees celcius.
school sucks. insanely madly hard. a+r4(sin *cos) / 3.92cos = 1
cant wait for 18months to pass. :)
byea;asjdasbhklabshdba

Monday, April 21, 2008

Thursday, April 17, 2008

c:

bridge. Abolish it

Saturday, March 29, 2008

hi

Kevins birthday.

Spent $100 on you dogggg. But not bad..we're improving our manhood.

Saturday, March 1, 2008

Sunday, February 24, 2008

s

I think i'm gonna appeal for cjc. I don't feel right in mjc.

Basically i don't feel right. Have you ever had difficulty in listening to music? Weird huh..Its really sad and i don't know whether school is gonna help. Hope it does. School is going to start in approximately 8 hours and for the next 20 months I have to study really hard. I was never really good at sacrificing stuff or getting over things which really sucks.

Emotions are really vague. You really don't know whats happening with you. You can feel completely different within seconds, but thats probaly because something triggered it. Lies.. so how's life?

Thursday, February 21, 2008

aenr

School

1st day sucked, 2nd day was better. Finally made some friends. Still not sure what to do


lies sucks and cockroaches owns

Saturday, February 16, 2008

12.32am

guessed it but never expected it.
caused a hole in my book, chair red, shirt wet.
trying but can't seem to escape it.
the martyrdom!
fuck

Wednesday, February 13, 2008

V day

just another day

Tuesday, February 12, 2008

inamorata

Chinese new year

This year was allright, went my moms' mom's house. Receive about $100 for new year. Its not alot but its fine. Visted darly and nathaniel for cny. At darly's was allright...chatting, live show, drinks, gambling.. haha lost $40 man but i guess its part of gambling can't always win. Pretty fun night. Interesting too. Nathaniel's was also quite fun, nothing much happen but kinda weird cause my brother was there too.

Poker

Recently has been paying off. Stakes getting higher and games getting more fun.


School

Looks like I'll be starting school lately. Not sure whether im anxious or dreading it. Hopefully there's people i can communicate with cause im not really a very socialble kind of person.


A

haha A!

Life

very boring. sucks. fun at certain ocasions. lazy. sad. addict. pathetic. late nights.

TV

writers strike sucks. nothing to watch online. smallville,oth,pb,himym owns.


Exercise

havent been doing it lately. body falling apart. health dying.

Dental

It appears i have to wait one more year for my crown


haha im all out of stuff to write. except one thing but nvm. wth man its 5 and im still awake. found out im a really really terrible singer. like really really bad.

sing along ppl

Today is a winding road that's taking me to places that I didn't want to go
Whoa (whoa, whoa, whoa)
Today in the blink of an eye
I'm holding on to something and I do not know why
I tried

I tried to read between the lines
I tried to look in your eyes
I want a simple explanation
For what I'm feeling inside
I gotta find a way out
Maybe there's a way out

Your voice was the soundtrack of my summer
Do you know you're unlike any other?
You'll always be my thunder, and I said
Your eyes are the brightest of all the colors
I don't wanna ever love another
You'll always be my thunder
So bring on the rain
And bring on the thunder

Today is a winding road
Tell me where to start and tell me something I don't know
Whoa (whoa, whoa, whoa)
Today I'm on my own
I can't move a muscle and
I can't pick up the phoneI don't know (I don't know, I don't know, I don't know)

And now I'm itching for the tall grass
And longing for the breeze
I need to step outside
Just to see if I can breathe
I gotta find a way outMaybe theres a way out

Your voice was the soundtrack of my summer
Do you know you're unlike any other?
You'll always be my thunder, and I said
Your eyes are the brightest of all the colors
I don't wanna ever love another
You'll always be my thunder
So bring on the rain

Yeah I'm walking on a tightrope
I'm wrapped up in vines
I think we'll make it out
But you just gotta give me time
Strike me down with lightning
Let me feel you in my veins
I wanna let you know how much I feel your pain

Today is a winding road that's taking me to places that I didn't want to go
Whoa

Your voice was the soundtrack of my summer
Do you know you're unlike any other?
You'll always be my thunder, and I said
Your eyes are the brightest of all the colors
I don't wanna ever love another
You'll always be my thunder
So bring on the rainAnd bring on the thunder, and I said

Your voice was the soundtrack of my summer
Do you know you're unlike any other?
You'll always be my thunder
So bring on the rain
Oh baby bring on the pain
And listen to the thunder

bye

Tuesday, January 29, 2008

v

do i dare!?

Friday, January 25, 2008

Choosing

Choice

Gotten back my results. Not too bad. Can't really decide whether poly or jc. Poly-- can't decide what i wanna do. JC-- dont want the studying kind of lifestyle. Poly-- fun and hotter. JC-- more time to choose.

So yea, i rather go poly but i most probaly would end up in JC, and even that i can't decide which school. It's between CJC, MJC, VJC and SAJC.

Alot of other stuff i can't decide what to do man. I was never good at making decisions but I better make one soon or z.,f,h

Sunday, January 20, 2008

Thursday, January 17, 2008

8th

Chalet

The chalet was allright, kind of weird cause didnt really talk to the people. Played poker mostly. Some dancing and alot of people throwing up.

Temasek Poly Open House

Slept damn late the previous night and later Went to tp at 10 to attend some seminar which didnt really help. Later went to see some courses, mainly business. Quite interesting. I'll probaly take business or acc & finance course.

Sentosa

Walked to sentosa because we could'nt find the buses and the cable car and monorail was damn expensive. Checked out the tourism academy at sentosa. It was overall quite cool execpt that the minimum requirement to enter was A level cert. So we just walked around sentosa.

MJC

Went to mj and we waited at the gate for some time until loretta came and save us. The schools quite cool, not the people though. Studying during recess....who does that. The library owns, theres a huge movie collection and you can just go in and watch. Awesome. The food is allright, but the location is abit oolu. Considering to go mj.

Miscellaneous

Nothing much to write here. Kinda anxious for results. Resolving the problem and need to kill lewis.

...

Thursday, January 10, 2008

7th

Day

Went tp, was rather boring. Headed to tm with some people to eat. Watch a movie, missed call which is damn lame. After it, tried to sneak into the american ganster and was nearly successfully til the guy saw hakim. small boy so had to leave.

Night

Was and is still a very long night. No idea why. Can't help feelings this way. !!!

Dawn

watching how i met your mother. owns!



Monday, January 7, 2008

avmo

i have no idea how to put music up and this is the best version so excuse the japaneseness.

6th

Today

was rather boring. Stayed home almost the entire day but my sister brought her friends over so that made the time staying home worth while haha. Then had a feast at kembangan with russell at some restaurant/hawkercentre. awesome!!

and the 7th was my sisters birthday so happy birthday sis, but i highly doubt she would ever read this.

The weekend was very emotional for many people....inlcuding me. haha so gay. and all the problems happen to be very similiar. yall must give it time people...but for me, i have no idea what to do.

The holidays so far have been allright, pretty boring. and im feeling fat..gotta start exercising. Suppose to take up some classes but forgot to call them.

Should also start shopping for new stuff, schools gonna start.bye

Sunday, January 6, 2008

5th

News

Today was a dull day. Awoke at 9 for mass. Later went to a CC to collect my award...$500 man! Im rich!! After that stayed home and talk to my sister. Have never done that before. It was weird. Then the internet died at home, so me and my sister were literally dying of boredom and tv sucks. So made a few calls, the conversation really made time fly.Lots of Laughs. Later went to ashleys and watch some shows then to the field and then home.

A few people have been asking whats !!! all about. Is it really that interesting? And theres still alot more of it.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Friday, January 4, 2008

4th

!

Had dinner just now at HEI! sushi. Owns!! Went for the party at skin. Surprisingly fun, mad dancing, was burning the floor..sweating throughout the night.
Left late, taxi fare was sadly 15bucks

Alot on my mind right now..shoulld really try to sleep.bye

!!!!!!!!!!!!!!!!

3rd

Friday evening

Woke up damn late. sucks.

Raining like a dog now and watching melbourne shuffle. Cool

Feeling nostalgic now. and later going to an unkown guy's party.



Thursday, January 3, 2008

2nd

!

Went to Shrangila for the last time to collect my pay $58.50 man. Boring day basically.

Now two people has found out about this blog. Lets keep it discreet please.

!!

Wednesday, January 2, 2008

1st

HI

I really hope not many people read this. Anyway this is my first time, just thought of creating a blog..really bored.
And i guess im suppose to write out what i did during the day but im not going to. Its 3am so bye.